Jadi PRVOG SNIJEGA

 Dočekasmo radost prvog snijega. Dočekasmo i jade prvog snijega. 

Nekom radost , nekom źalost, a źivot neumitno teče i obrće, i jope...kao ŝto nam priča gluvo glamočko kolo ili Kako nam veli Njegoš: " čašu meda još niko ne popi što je čašom źuči ne zagrči, čaša źuĉi ište ĉašu meda, smiješane najlakše se piju

Kako možemo postaviti neku univerzalnu teoriju, ako sve subjektivno posmatramo i ako na osnovu naŝe subjektivnosti posmatramo i pojave oko sebe, bile one druŝtvene ili prirodne. Kant je u svom djelu ' Kritika zdravog razuma', postavio temeljne teze i kanalisao filozofske rasprave,  te sa pravom spada u klasike filozofske misli.  Ali kako suŝtinski doprjeti do praktične primjene Kantove teorije, kada poslije više od 5 vijekova sada sumnjamo u heliocentrični Kopernikov sistem, kada sumnjamo u Galileja i smatramo da je zemlja ravna ploča, kada ozbiljno shvatamo teorije Jovana Deretića, kada netrepćemo sluŝajući Milomira Marića??? 

Snijega ima, vukova ima, i sliku imam, ali da li sam ja gazio snijeg, da li sam ja slikao, da li sam vidio vukove ili je samo nešto šuŝnulo????



Коментари

Популарни постови